Zamknij

Pszczółkowy maj w Focus Mall

21:21, 13.05.2021
Skomentuj fot: Focus Mall Piotrków Trybunalski fot: Focus Mall Piotrków Trybunalski

Tuż po majówce, 4 maja, w Focus Mall wystartowała wyjątkowa promocja „Co w ulu bzzzyczy”. W ramach edukacyjno-promocyjnej akcji dla najmłodszych klientów przygotowano książeczkę z informacjami o pasiastych owadach, a także kolekcję sympatycznych maskotek pszczelej rodziny. Kampania potrwa do 1 czerwca i zakończy się konkursem z okazji Dnia Dziecka.

 

Ochrona pszczół i innych owadów zapylających jest ważnym tematem dla Focus Mall, dlatego od 2019 r. zielony dach galerii to bezpieczna przestrzeń dla owadów, mających ogromne znaczenie dla bioróżnorodności lokalnej przyrody. Funkcjonuje tu pasieka złożona z 5 uli i wszystko wskazuje na to, że zamieszkujące ją pszczoły krainki mają się świetnie – w ubiegłym sezonie pszczelarze opiekujący się pasieką zebrali niemal 57 l miodów! Przy okazji każdego miodobrania klienci Focus Mall mają okazję nabyć lokalny smakołyk dzięki aplikacji SEZAM. – Jesteśmy wspólnie odpowiedzialni za środowisko, w którym żyjemy. Wierzymy, że odpowiednia edukacja ekologiczna najmłodszych w długiej perspektywie zwiększy wrażliwość społeczeństwa na nasze naturalne otoczenie i jego ochronę – mówi Olga Wiernicka, Area Marketing Manager, NEPI Rockcastle. 

Najnowsza pszczółkowa promocja to kampania edukacyjna skierowana do najmłodszych gości Focus Mall, a także działania promocyjne dla użytkowników aplikacji SEZAM. Książeczka dla dzieci, zaprojektowana na potrzeby akcji zawiera szereg ciekawostek o zapylaczach, atrakcyjne fotografie, a także zagadki, łamigłówki i kolorowanki. Dzięki połączeniu zabawy i edukacji informacje przedstawione są w sposób przystępny nawet dla najmłodszych klientów. Przedstawione są również role, jakie członkowie pszczelej rodziny odgrywają w ulu. Królowa Karolinka, Silny Piotruś i inni bohaterowie książeczki przez cały maj pojawiać się będą także na Facebooku Focus Mall, a miłośnicy maskotek mogą skolekcjonować całą pszczelą gromadkę podczas zakupów w galerii!

 

Jak otrzymać książeczkę oraz pszczółki-maskotki?

Książeczki o pszczołach będą rozdawane na Stanowisku Promocji, mieszczącym się na parterze obok sklepów H&M i Lavard. Punkt czynny będzie do 1 czerwca, od poniedziałku do soboty w godzinach 12:00-20:00.

 

Pszczółkowa promocja przeznaczona jest dla wszystkich klientów Focus Mall dzięki aplikacji SEZAM. Program lojalnościowy SEZAM nagradza osoby robiące regularne zakupy oraz korzystające z usług i rozrywek w Focus Mall. Dzięki aplikacji, codzienne wydatki przynoszą dodatkowe korzyści! Za rejestrację paragonów klienci otrzymują bonus w postaci punktów, które można wymienić na rozmaite nagrody.

 

W promocji „Co w ulu bzyczy” biorą udział paragony o wartości co najmniej 50 zł – każdy klient może zarejestrować dziennie maksymalnie 3 paragony za zakupy dokonane w sklepach Focus Mall. Po zarejestrowaniu druku kasowego na Stanowisku Promocji oraz w aplikacji SEZAM, odebrać można naklejki z pszczółkami – po jednej za każdy paragon. Pięć zebranych wklejek uprawnia do odbioru wybranego wzoru maskotki. Każde następne zakupy to szansa na więcej naklejek i kolejne pszczółki do kolekcji – łącznie do zebrania jest aż 7 członków pszczelej rodziny! Poza maskotkami, na małych miłośników pszczół czekać będą także gry karciane oraz breloczki.

Dodatkowo w ostatnim dniu akcji, z okazji Dnia Dziecka, zorganizowany zostanie konkurs dla dzieci, w którym do wygrania będą walizki z pszczelim motywem oraz miodne słodkości! Liczba książeczek promocyjnych, maskotek, gier karcianych i breloczków oraz nagród w dodatkowym konkursie jest ograniczona. Zasady promocji dostępne są na stronie www Focus Mall.

 

 

O obiekcie:

Focus Mall to galeria handlowo-rozrywkowa usytuowana w centrum Piotrkowa Trybunalskiego, działająca od 13 listopada 2009 roku. Na powierzchni 35 tys. mkw. GLA znajduje się blisko 100 sklepów renomowanych polskich i zagranicznych sieci, m.in. komplet marek z grupy LPP SA, KiK, biuro podróży TUI, market elektroniczny Media Markt, siłownia StepOne Fitness, 5-cio salowe kino Helios, a także hipermarket Carrefour. Właścicielem obiektu jest firma NEPI Rockcastle. Za zarządzanie centrum handlowym odpowiada firma Apsys Polska S.A.

 

Więcej informacji można znaleźć na:

www.focusmall-piotrkowtrybunalski.pl,

www.facebook.com/FocusMallPiotrkowTrybunalski

(Igers Crowd)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
Nie przegap żadnego newsa, zaobserwuj nas na
GOOGLE NEWS
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

0%