Zamknij

Cyfrowa kultura pracy w urzędzie, czyli dlaczego warto wdrożyć nowoczesny intranet 

13:30, 23.01.2025 Aktualizacja: 14:35, 23.01.2025
Skomentuj PAP PAP

Podczas webinaru Olga Kierzkowska, Lider Transformacji Cyfrowej T-Mobile Polska oraz Mariusz Madej, Dyrektor ds. Rozwiązań Technicznych i Biznesowych Microsoft w T-Mobile Polska przedstawili korzyści, jakie niesie cyfryzacja administracji oraz wyjaśnili dlaczego warto wdrażać zasady cyfrowej kultury pracy w urzędach. 

Z kolei Kinga Ciesielska, kierowniczka Zespołu Komunikacji Wewnętrznej w urzędzie m.st. Warszawy pokazała jak wdrożenie nowoczesnego intranetu usprawniło komunikację w stołecznym ratuszu i które funkcjonalności okazały się najbardziej przydatne w codziennej pracy urzędników. 

Poblikujemy zapis webinaru, który odbył się 22 stycznia na stronie samorzad.pap.pl

 

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
Nie przegap żadnego newsa, zaobserwuj nas na
GOOGLE NEWS
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

0%