OSM Radomsko wiosną 2020 roku zainaugurowało kampanię, której celem jest zainspirowanie konsumentów do kupowania polskich produktów.
Akcja ma uświadomić konsumentom, że polski producent jest blisko i warto sięgnąć właśnie po jego produkty. Hashtag #WspierajmyNasze jest wyróżnikiem prowadzonych działań marketingowych - o tym, że branża doceniła producenta z Radomska pisaliśmy kilkanaście tygodni temu.
[ZT]2549[/ZT]
Kolejnym, naturalnym krokiem była obecność marki w mediach społecznościowych.
Facebook.
Strona WspierajmyNasze pełni rolę relacjonującą postępy akcji marketingowej pro bono wspierającej patriotyzm konsumencki, zorganizowanej przez OSM w Radomsku.
Odnośniki do blogosfery, obecne są również na stronach zaprzyjaźnionych z akcją twórców lifestylowych.
Medium pierwszego wyboru dokonywanego przez marketerów podążającymi za trendami i użytkownikiem, z którym interakcja skraca dystans. Wiele inspirujących przepisów i zdjęcia, od których trudno nie zgłodnieć.
Na instagramowych kontach, również lokalnych influencerów, znalazły się wzmianki o akcji oraz przepisy z wykorzystaniem produktów rodzimej mleczarni.
Agnieszka Grabowska LadyHashi
LadyHashi
Marzena Mania
Kulinaria Mani
Agnieszka Rudawska
Zgotuj sobie zdrowie
Youtube
Kanał wideo w tym serwisie to produkty radomszczańskiej mleczarni w roli głównej. Swoje popisowe dania serwują influencerzy i znawcy kuchni. Warto podpatrzyć - warto czerpać jak najwięcej.
Do udziału w przedsięwzięciu zaangażowani zostali także lokalni blogerzy.
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz