Zamknij

OSM z Radomska uczestnikiem prestiżowego konkursu o europejską nagrodę za innowację spółdzielczą Cogeca.

00:03, 29.12.2020 OSM Radomsko Aktualizacja: 11:31, 29.12.2020
Skomentuj fot: OSM Radomsko fot: OSM Radomsko

Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska z Radomska uczestnikiem prestiżowego konkursu o europejską nagrodę za innowację spółdzielczą Cogeca.

 

Konkurs ma na celu wyróżnienie wybitnych innowacji spółdzielczych w sektorach rolnictwa, żywności, rybołówstwa i leśnictwa. Promuje wymiany najlepszych praktyk i transferu wiedzy oraz zachęca do jakościowego rozwoju procesów innowacyjnych – wszystko to z korzyścią dla rolników, obywateli UE oraz środowiska.

Tegoroczna, V edycja konkursu, skupia się na innowacjach umotywowanych zrównoważonością. Nagroda ma wyróżnić wybitne innowacje i tworzyć wartości, które aktywnie włączają kwestie zrównoważonego rozwoju (gospodarczego, społecznego i środowiskowego) do systemów przedsiębiorstw spółdzielczych, od ich koncepcji poprzez badania, aż po rozwój i marketing. Nagrodę mogą otrzymać produkty, usługi, projekty, programy i technologie, a także nowe modele biznesowe i struktury organizacyjne/zarządzania.

29 stycznia 2021 roku zostanie ogłoszona lista finalistów.

W tegorocznej edycji bierze udział projekt Okręgowej Spółdzielni Mleczarskiej z Radomska.

Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Radomsku istnieje od 1936 roku. Początki istnienia spółdzielczości mleczarskiej na ziemi radomszczańskiej sięgają przełomu XIX i XX w. Dziś OSM w Radomsku należy do ścisłej czołówki zakładów mleczarskich w kraju pod względem ilości skupowanego mleka, wartości przychodów, zyskowności oraz nakładów inwestycyjnych.

OSM w Radomsku w swoim wniosku zaprezentowała kampanię marketingową, której celem jest zainspirowanie do zmiany podejścia w kilku aspektach: w działaniu dla wspólnego dobra, w budowaniu relacji oraz w kupowaniu polskich produktów przez konsumentów (budowanie pozycji silnego partnera biznesowego, działanie na korzyść własnej gospodarki). Tematyka kampanii jest bardzo rozległa, to m.in.: promocja polskich marek w kraju i za granicą, modele łączone marek oraz budowanie solidnego mechanizmu wzajemnych referencji.

 

Grafika powstała w ramach gestu solidarności wobec kampanii marketingowej #WspierajmyNasze. Twórca grafiki – sklep internetowy PolskiKoszyk.pl

Kolejny cel, to nakierowanie przedsiębiorstw działających na rynku krajowym oraz rynkach zagranicznych na polskich dostawców. Głównym filarem strategii jest integracja reklamowa odbiorców z poszczególnymi partnerami biznesowymi poprzez stronę internetową OSM w Radomsku. Integracja dotyczy też blogerów oraz Instagramerów. Dodatkowe kanały komunikacji to media społecznościowe. Promując polskie marki przy pomocy hashtaga #WspierajmyNasze i wykorzystując rekomendacje, jako mechanizm, OSM w Radomsku buduje siatkę odbiorców i firm. Dzięki kampanii powstaje wysokiej jakości content, z którego korzystają zarówno marki, jak i odbiorcy.

 

tandem LifeStyle autor Lady Hashi.jpg

Autor LadyHashi Gluten Free Food https://www.instagram.com/ladyhashii/

Akcja jest rozwijana wielotorowo. W pierwszej kolejności publikowane są informacje o kolejnych partnerach, którzy dołączyli do #WspierajmyNasze. Są to wizytówki reklamowe na stronie internetowej OSM w Radomsku, które, w ramach integracji, firmy otrzymują bezpłatnie. Jednocześnie w zakładce Aktualności publikowane są Portrety [nie] zwykłych Polaków. To cykl monologów poszczególnych osób na temat ich podejścia do patriotyzmu konsumenckiego. Każdy portret to profil osobowości. Wypowiedzi Polaków na temat ojczyzny, wartości i oczekiwań, co do przyszłości kraju, są istotnym elementem przekazu kampanii. OSM w Radomsku daje do zrozumienia, że ważne w tej akcji jest nie tylko wsparcie między firmami, ale istotne znaczenie ma też spojrzenie z perspektywy obywatela. Ci prezentowani ludzie, są wśród nas, tworząc rzeczywistość tak zwyczajnie, jak my robimy to na co dzień.

http://osmradomsko.pl/aktualnosci/

 

LifeStyle autor Patrycja_aleksandra.jpg

Autor @patrycja__aleksandra https://www.instagram.com/patrycja__aleksandra/

Inna odsłona kampanii to Platforma Wzajemnych Referencji, którą Dział Marketingu Okręgowej Spółdzielni Mleczarskiej w Radomsku stworzył z myślą o tandemach marek, czyli wspólnym kreowaniu contentu.

http://osmradomsko.pl/platforma-referencji-wspierajmynasze/

Jak mówi twórca projektu: „Nasza platforma będzie dość rozbudowaną formą marketingowej integracji brandów. To, co na tę chwilę wprowadzamy, jako plan minimum, to swego rodzaju OPEN SPACES (otwarte przestrzenie) o nazwach Tandemy" oraz Dołącz do Influencerów". Cechą charakterystyczną tej pierwszej będą nie tylko przepisy, w których wystąpią marki we wspólnym wyDaniu, ale też niezależne tandemy między markami oraz Infuencerami, które nawiązały się dzięki kampanii #WspierajmyNasze. Przepisy będą kreowane przez wybranych blogerów, Instagramerów, Influencerów i wolnych strzelców. Druga przestrzeń to społeczność, którą zaczynamy budować, by móc zaprezentować zalety polskich marek w całej okazałości. Za naszym pośrednictwem w ramach kampanii #WspierajmyNasze firmy, które będą zainteresowane tandemami, będą mogły nawiązać kontakt z naszą społecznością, by wspólnie móc tworzyć kreatywny content. W tej formule nie ma ograniczeń. Jest to też możliwość promocji dla wybranych Influencerów foodowych".

Autor @foodlajf.pl https://www.instagram.com/foodlajf.pl/

Ostatni element kampanii, który wart jest uwagi, ze względu na niestandardowe rozwiązania, to zakładka LifeStylowa, w niej prezentowane są mleczne inspiracje Influencerów, związanych z fotografią, modą, podróżami i dziedzinami niekoniecznie spokrewnionymi z branżą spożywczą. W tej zakładce Dział Marketingu przedstawia różne sposoby łączenia kontrastów.

http://osmradomsko.pl/portrety-nie-zwyklych-polakow/

 

LifeStyle autor Paaula_lifestyle.jpeg

Autor @paaula_lifestyle https://www.instagram.com/paaula_lifestyle/

Naszą misją jest transformacja zwykłej rzeczywistości w nietuzinkowe momenty, nawiązanie do piękna, dobra, szlachetności, utworzenie synergii między markami a odbiorcą, w normalny ludzki sposób. Nasz przekaz będzie zwiewny, będzie oddychał. Lifestyle jest wielowymiarowy, intrygujący. W ramach kampanii #WspierajmyNasze postanowiliśmy wykorzystać lifestyle'owy trend jako formę pewnego rodzaju narracji, która jest żywa, nieokiełznana i piękna, bo dzieje się tu i teraz. Będziemy zapraszać przede wszystkim marki, dla których tworzenie wysublimowanego contentu z naszymi LifeStylowymi Influencerami będzie pozytywnym, pełnym wrażeń wyzwaniem twórczym. To będzie bardzo dopracowany marketingowy design, nienachalny w przekazie, subtelny, spójny z działalnością naszej firmy i założeniami kampanii" - mówi Specjalista ds. Marketingu Okręgowej Spółdzielni Mleczarskiej w Radomsku.

Najpierw był sukces internetowej kampanii #WspierajmyNasze. Teraz Okręgowa Spółdzielnia Mleczarska w Radomsku coraz śmielej wkracza w świat social mediów. Widoczna jest na Instagramie, Facebooku i YouTubie, współpracuje z topowymi markami i osobowościami internetowymi.

https://www.facebook.com/wspierajmynasze

https://www.instagram.com/wspierajmynasze/

https://www.youtube.com/c/WspierajmyNasze

Spółdzielnia od ponad 20 lat jest nagradzana i wyróżniana na prestiżowych konkursach, galach i targach branży spożywczej.

Więcej informacji o działalności Cogeca – www.copa-cogeca.eu

Więcej informacji o OSM Radomsko – www.osmradomsko.pl

[ZT]3832[/ZT]

 

(artykuł sponsorowany)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

0%