Kampania marketingowa #WspierajmyNasze, prowadzona przez Okręgową Spółdzielnię Mleczarską w Radomsku wygrała konkurs portalu Onet i otrzymała od Grupy Ringier Axel Springer nagrodę za INNOWACJĘ.
W konkursie startowało ok. 100 tys. firm. Każdy przedsiębiorca, który został nagrodzony, otrzymał od Ringier Axel Springer kampanię reklamową, wartą 30 tysięcy złotych z zagwarantowaną emisją 12 mln odsłon we wszystkich serwisach wydawcy.
Onet jako największy wydawca medialny w Polsce chcemy doceniać i promować inicjatywy, dzięki którym nasza gospodarka będzie się rozwijać. Postanowiliśmy zachęcić do tego także klientów. Wierząc, że solidarność biznesu to coś, co pomoże nam wszystkim przetrwać ten trudny czas i wyjść z niego obronną ręką.
Kampania zasięgowa #WspierajmyNasze będzie trwała do końca sierpnia. Patrząc na statystyki już widać pierwsze efekty. Odnotowaliśmy wzrost względem ilości odsłon, co raz więcej nowych użytkowników przybywa na naszą stronę. To niesamowite uczucie – patrzeć, jak nasza marka rośnie. Wierzymy, że to dopiero początek rozwoju w przestrzeni internetowej i nie tylko, że jeszcze wiele przed nami. Ta kampania jest dla ludzi z pasją, myślących o dobrych stronach naszej egzystencji i dla tych, którzy po prostu kochają życie!
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz