Zamknij
- sporządzanie przelewów związanych z bieżącym funkcjonowaniem Powiatu i Starostwa, - księgowanie dokumentów Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych i depozytów, - kompletowanie wyciągów bankowych, - kontrola rachunków pod względem formalno-rachunkowym, - naliczanie dokumentów księgowych dotyczących Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, - sporządzanie list potrąceń spłat pożyczek z Zakładowego Funduszu Świadczeń Socjalnych, - rozliczanie depozytów związanych z ogłoszonymi przetargami, - wystawianie czeków, - rozliczanie poleceń wyjazdu służbowego
StPr/25/0569
data rozpoczęcia pracy od 01.07.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

Wykonywanie czynności inspektora ochrony przeciwpożarowej, o których mowa w art. 4 ust. 1 ustawy z dnia 24 sierpnia 1991 r. o ochronie przeciwpożarowej, w tym w szczególności: 1. Kontrolowanie i doradzanie pracodawcy w zakresie przestrzegania przeciwpożarowych wymagań techniczno-budowlanych, instalacyjnych i technologicznych; 2. Wyposażenie budynku, obiektu budowlanego lub terenu w wymagane urządzenia przeciwpożarowe i gaśnice; 3. Zapewnienie konserwacji oraz naprawy urządzeń przeciwpożarowych i gaśnic w sposób gwarantujący ich sprawne i niezawodne funkcjonowanie; 4. Zapewnienia osobom przebywającym w budynku, obiekcie budowlanym lub na terenie, bezpieczeństwa i możliwość ewakuacji; 5. Przygotowanie budynku, obiektu budowlanego lub terenu do prowadzenia akcji ratowniczej; 6. Zapoznanie pracowników z przepisami przeciwpożarowymi. 7. Ustalanie sposoby postępowania na wypadek powstania pożaru, klęski żywiołowej lub innego miejscowego zagrożenia. 8. Branie czynnego udziału w opracowaniu instrukcji bezpieczeństwa pożarowego dla obiektu budowlanego oraz jej aktualizacji według potrzeb. 9. Organizowanie okresowych próbnych ewakuacji. 10. Realizowanie zadań z zakresu ochrony przeciwpożarowej, w tym funkcjonowania krajowego systemu ratowniczo gaśniczego. 11. Wykonywanie zadań w zakresie zwalczania pożarów i ewakuacji pracowników w Starostwie Powiatowym w Radomsku. 12. Zapewnienie osobom ze szczególnymi potrzebami możliwości ewakuacji lub ich uratowania w inny sposób w Starostwie Powiatowym w Radomsku. 13. Zastępowanie Głównego Specjalisty ds. Bhp, w czasie jego nieobecności. https://bip.radomszczanski.pl/res/serwisy/pliki/40797991?version=1.0
StPr/25/0570
data rozpoczęcia pracy od 01.07.2025
wynagrodzenie od od 2 333 PLN

- Obróbka wstępna warzyw, owoców i innych surowców niezbędnych do produkcji - Pomoc w przygotowaniu potraw i dań zgodnie z obowiązującymi standardami i recepturami - Pomoc przy pakowaniu posiłków - Prace porządkowe w miejscu pracy - Przestrzeganie norm i standardów HACCP - Dbanie o prawidłowe wykorzystanie oraz magazynowanie surowców i sprzętu
StPr/25/0565
data rozpoczęcia pracy od 13.06.2025
wynagrodzenie od od 30,50 PLN

- przyjęcia dostaw - sprawdzenie zgodności dostaw z zamówieniami - sprawdzenie terminów przydatności oraz jakości surowców - prowadzenie rejestru faktur i dokumentów związanych z odbiorem dostaw - prowadzenie raportu kasowego - wprowadzanie dostaw na stan magazynowy, - wydawanie towaru na produkcję - rozlokowanie dostaw (wg zasady FIFO) - dbałość o czystość i porządek na magazynie - inwentaryzacja surowców, środków czystości i opakowań
StPr/25/0566
data rozpoczęcia pracy od 13.06.2025
wynagrodzenie od od 30,50 PLN

Zakres obowiązków: pomoc przy obsłudze kas samoobsługowych obsługa klienta zgodnie z wewnętrznymi procedurami utrzymanie czystości w miejscu pracy dbanie o ekspozycję towarów
StPr/25/0562
data rozpoczęcia pracy od 25.06.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

Prace wykończeniowe.
StPr/25/0564
data rozpoczęcia pracy od 12.06.2025
wynagrodzenie od od 4 666 PLN

Planowanie działań prowadzących do osiagnięcia założonych resultatów, planowanie i opracowywanie harmonogramu oraz kosztów projektu
StPr/25/0556
data rozpoczęcia pracy od 16.06.2025
wynagrodzenie od od 7 000 PLN

Sporządzanie planów zamówień, prowadzenie negocjacji z dostawcami, prowadzenie potrzebnej dokumentacji i sporządzanie raportów.
StPr/25/0557
data rozpoczęcia pracy od 16.06.2025
wynagrodzenie od od 5 000 PLN

Przeprowadzanie kontroli warunków pracy oraz przestrzegania zasad BHP , organizowanie szkoleń z zakresu BHP.
StPr/25/0558
data rozpoczęcia pracy od 16.06.2025
wynagrodzenie od od 4 000 PLN

JAKO PRACOWNIK BĘDZIESZ: - dbać o bezpieczne środowisko pracy, wysoką jakość produktu, uzyskiwanie najlepszych wyników, - identyfikować błędy i nieprawidłowości linii produkcyjnej, które mogą wpływać na bezpieczeństwo, jakość produktu, wydajność maszyny oraz odpad produkcyjny, - obsługiwać maszyny i nadzorować proces wytwarzania produktu, - obsługiwać panele operatorskie sterujące urządzeniami automatyki przemysłowej, - kontrolować stan techniczny zainstalowanych na linii urządzeń i dokonywać czynności konserwacyjnych (czyszczeń oraz wymian), - dokonywać regulacji urządzeń wchodzących w skład linii produkcyjnej, - wprowadzać usprawnienia w celu optymalizacji procesu produkcji, - uczestniczyć w procesie przezbrajania maszyny, - przygotowywać oraz zabezpieczać materiały potrzebne do produkcji, - rozwijać swoją wiedzę i umiejętności poprzez uczestnictwo w szkoleniach oraz projektach.
StPr/25/0551
data rozpoczęcia pracy od 14.07.2025
wynagrodzenie od od 6 000 PLN