Zamknij

Praca w Urzędzie Miasta - trwa nabór na stanowisko podinspektora.

21:34, 03.03.2019 | SpotRadomsko.pl
REKLAMA
Skomentuj
Urząd Miasta ul. Tysiąclecia 5 - praca na stanowisku podinspektora w radomszczańskim magistracie // spotradomsko.pl

SpotRadomsko.pl - nowe miejsce spotkań radomszczan w internecie.

Urząd Miasta Radomska, ul. Tysiąclecia 5 poszukuje kandydatów na stanowisko podinspektora w Centrum Aktywności Społecznej. Dokumenty z dopiskiem „Oferta pracy- V” należy przesłać do 8 marca  2019 r. Zakres zadań wykonywanych na stanowisku:

  • Organizacja i koordynacja procedur budżetu obywatelskiego, w tym współpraca z Zespołem Konsultacyjnym.
  • Sporządzanie okresowej informacji o stopniu wykonania projektów Budżetu Obywatelskiego.
  • Realizacja zadań wynikających z przystąpienia do  Ogólnopolskiej Karty Seniora  oraz Koperty Życia.
  • Współpraca z Miejską Radą Seniorów w Radomsku.
  • Realizacja zadań wynikających z przypisanych Wydziałowi działań  z zakresu pomocy społecznej i ochrony zdrowia, w tym m. in. udzielania i rozliczania dotacji.
  • Współpraca  oraz wspieranie  działalności organizacji pozarządowych i instytucji zajmujących się pomocą społeczną i ochroną zdrowia, realizacja akcji profilaktyczno - edukacyjnych o zasięgu lokalnym, regionalnym  i ogólnopolskim.
  • Podejmowanie działań na rzecz poprawy stanu zdrowia mieszkańców.
  • Prowadzenie analizy wykorzystania  materiałów niezbędnych do funkcjonowania Wydziału oraz utrzymywanie ich stanu na poziomie zapewniającym sprawne jego funkcjonowanie.

 

Wymagania niezbędne

a) obywatelstwo polskie

(o stanowisko mogą ubiegać się również osoby nieposiadające obywatelstwa polskiego zgodnie z art. 11 ust. 2 i 3 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych)

b) pełna zdolność do czynności prawnych

oraz korzystanie z pełni praw publicznych

c) niekaralność za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe

d) nieposzlakowana opinia

e) wykształcenie  wyższe magisterskie o kierunku lub specjalności: prawo, administracja, ekonomia, zarządzanie, finanse i rachunkowość

f) doświadczenie zawodowe –  minimum 1 rok pracy w administracji publicznej

g) wyrażenie zgody na przetwarzanie danych osobowych do celów rekrutacji

h) zapoznanie się z klauzulą informacyjną dotyczącą przetwarzania danych osobowych

i) znajomość ustaw:

  • kodeks postępowania administracyjnego,
  • o samorządzie gminnym,
  • prawo zamówień publicznych,
  • o działalności pożytku publicznego i o wolontariacie
  • o finansach publicznych,
  • o pomocy społecznej,
  • o zdrowiu publicznym.

j) komunikatywność,  odpowiedzialność, dyspozycyjność, umiejętność pracy w zespole oraz pod presją czasu

 

[ZT]207[/ZT]

[ZT]528[/ZT]

[ZT]529[/ZT]

 

(SpotRadomsko.pl)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze
REKLAMA

Komentarze (0)

Brak komentarzy, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

© Radomsko | Prawa zastrzeżone