Zamknij

Ruszyły zapisy na bezpłatne szkolenie dotyczące wdrożenia KSeF w samorządach

PAP 09:11, 10.10.2025 Aktualizacja: 15:53, 10.10.2025
Skomentuj PAP PAP

Szkolenie jest przeznaczone dla pracowników JST odpowiedzialnych za wdrożenie KSeF, skarbników i księgowych w JST, księgowych w jednostkach i zakładach budżetowych, dyrektorów i księgowych CUW oraz osób wystawiających i odbierających faktury w JST.

Uczestnicy dowiedzą się, jakie są terminy i zasady obowiązkowego KSeF dla JST; które dokumenty muszą być wystawiane w KSeF, a które poza nim; jak wygląda model dostępów i uprawnień dla JST i jednostek podległych; w jaki sposób wystawiać faktury z wykorzystaniem identyfikatora wewnętrznego, Podmiotu3 i załączników; jak postępować w razie awarii lub niedostępności systemu; od czego rozpocząć przygotowania w jednostce budżetowej.

Udział w szkoleniu jest bezpłatny. Rejestracja odbywa się online, poprzez formularz zgłoszeniowy dostępny TUTAJ.

Szkolenie przeprowadzi Agnieszka Bieńkowska – doradca podatkowy, ekspertka w zakresie podatku VAT z ponad 30-letnim doświadczeniem, współpracująca z największymi polskimi miastami i gminami.

Od 2026 roku wszystkie jednostki sektora finansów publicznych, w tym JST, zostaną objęte obowiązkiem korzystania z KSeF. Jego wdrożenie w samorządach wymaga dostosowania procedur, odpowiedniego rozdzielenia uprawnień i przygotowania organizacyjnego.

[ZT]24912[/ZT]

 

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
Nie przegap żadnego newsa, zaobserwuj nas na
GOOGLE NEWS
facebookFacebook
twitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarze (0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

0%