W poniedziałek, 18 września, w Starostwie Powiatowym w Radomsku otwarto wyczekiwany przez suweren terenowy punkt paszportowy. Uroczystego otwarcia dokonali: wojewoda łódzki, Karol Młynarczyk, poseł na Sejm RP, Anna Milczanowska, starosta powiatu radomszczańskiego, Beata Pokora oraz dyrektor Wydziału Spraw Obywatelskich i Cudzoziemców Urzędu Wojewódzkiego w Łodzi, Małgorzata Kazimierska.
To kolejny terenowy punkt paszportowy w województwie łódzkim, który powstał w tym roku. Pierwsze zostały otwarty w Bełchatowie i Kutnie w styczniu, a dziś w Radomsku i Tomaszowie Mazowieckim.
W Radomsku punkt paszportowy mieści się w siedzibie starostwa, przy ul. Leszka Czarnego 22 na IV piętrze. Będzie czynny od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00-15:00.
Otwarcie punktu paszportowego w Radomsku to efekt współpracy władz rządowych i samorządowych.
Wojewoda łódzki, Karol Młynarczyk, podkreślił, że powstanie punktu paszportowego to realizacja postulatów mieszkańców powiatu radomszczańskiego.
Chcemy, żeby mieszkańcy mieli jak najłatwiejszy dostęp do usług publicznych. Otwarcie punktu paszportowego w Radomsku to kolejny krok w tym kierunku
Poseł na Sejm RP, Anna Milczanowska, również wyraziła radość z otwarcia punktu paszportowego w Radomsku.
To bardzo ważne dla mieszkańców, którzy dotychczas musieli ubiegać się o paszport w Piotrkowie Trybunalskim lub Łodzi. Teraz będą mogli to zrobić w swoim mieście
Starosta powiatu radomszczańskiego, Beata Pokora, podziękowała wszystkim, którzy przyczynili się do powstania punktu paszportowego.
To była wspólna praca władz rządowych i samorządowych. Dzięki temu mieszkańcy naszego powiatu będą mogli wyrobić paszport bez konieczności wyjeżdżania do innego miasta
Otwarcie punktu paszportowego w Radomsku to ważna informacja dla mieszkańców powiatu. Dzięki temu będą mogli oni wyrobić paszport w swoim mieście, bez konieczności wyjeżdżania do Piotrkowa Trybunalskiego lub Łodzi.
Więcej informacji na temat procedury wyrabiania paszportu można znaleźć na stronie internetowej Ministerstwa Spraw Wewnętrznych i Administracji.
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz