Radomsko: specjalista oraz inspektor poszukiwani | PRACA w Komendzie Powiatowej Policji
09:37, 05.09.2019
Radomsko Praca
Aktualizacja: 09:38, 05.09.2019
Praca w Radomsku - Komendant Powiatowy Policji poszukuje kandydatów/kandydatek na stanowisko specjalista do spraw: ds. obsługi informatycznej w Zespole Łączności i Informatyki Komendy Powiatowej Policji w Radomsku oraz inspektor do spraw: archiwizacji dokumentacji w Zespole Ochrony Informacji Niejawnych i Obsługi Kancelaryjnej.
-
inspektor
do spraw: archiwizacji dokumentacji
w Zespole Ochrony Informacji Niejawnych i Obsługi Kancelaryjnej
WARUNKI PRACY
Praca biurowa w siedzibie urzędu i poza nim. Obsługa komputera poniżej połowy dobowego czasu pracy. Oświetlenie naturalne i sztuczne. Niedostosowanie budynku do osób niepełnosprawnych.
ZAKRES ZADAŃ
- sprawdzanie poprawności przygotowanych materiałów do archiwizacji,
- dokładne przeglądanie wszystkich liczb dziennika w spisach zawartości teczek,
- wypożyczanie i udostępnianie dokumentacji archiwalnej,
- wykonywanie czynności kancelaryjno - biurowych w sekretariatach komórek organizacyjnych komendy i w jednostkach jej podległych,
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie
- umiejetność pracy w zespole
- umiejętność komunikowania się, planowania i dobra organizacja własnej pracy,
- umiejętność redagowania pism,
- znajomość Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 18.01.2011 r. w sprawie instrukcji kancelaryjnej, jednolitych rzeczowych wykazów akt oraz instrukcji w sprawie organizacji i zakresu działania archiwów zakładowych,
- znajomość ustawy o służbie cywilnej.
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: wyższe
- staż pracy: co najmniej 6 miesięcy w pracy kancelaryjno-biurowej
- dobra znajomość struktury Komendy Powiatowej Policji w Radomsku
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA DODATKOWE
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie wykształcenia
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania dodatkowego w zakresie doświadczenia zawodowego / stażu pracy
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 15.09.2019
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Komenda Powiatowa Policji
ul. Piłsudskiego 56
97-500 Radomsko
-
specjalista
do spraw: ds. obsługi informatycznej
w Zespole Łączności i Informatyki Komendy Powiatowej Policji w Radomsku
WARUNKI PRACY
Praca biurowa w siedzibie urzędu i poza nim, w systemie zmianowym. Obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie. Oświetlenie naturalne i sztuczne. Praca na I piętrze. Niedostosowanie budynku do osób niepełnosprawnych. Wyjazdy służbowe.
ZAKRES ZADAŃ
- zarządzanie i administrowanie systemami oraz prowadzenie bieżącej obsługi serwerów w Komendzie Powiatowej Policji w Radomsku,
- uruchamianie policyjnych systemów komputerowych w sieci Komendy Powiatowej Policji w Radomsku,
- odpowiadanie za bezpieczeństwo systemu oraz za przestrzeganie stosowania procedur w związku z funkcją administratora systemów informatycznych zbiorów elektronicznych w Komendzie Powiatowej Policji w Radomsku oraz zbiorów manualnych w komórce informatyki,
- organizowanie i koordynowanie pracy całego zespołu komórki informatyki,
- obsługiwanie systemów łączności przewodowej i bezprzewodowej komendy,
- realizowanie czynności związanych z techniczną obsługą monitoringu wizyjnego komendy i jednostek jej podległych oraz obsługą monitoringu przemysłowego,
- prowadzenie systematycznych szkoleń policjantów w zakresie obsługi terminali i programów,
- wprowadzanie i udostępnianie danych w systemach policyjnych.
WYMAGANIA NIEZBĘDNE
- Wykształcenie: średnie
- doświadczenie zawodowe: co najmniej 1 rok w pracy na stanowisku informatycznym
- umiejętność komunikowania się,
- planowanie i dobra organizacja własnej pracy oraz dyspozycyjność,
- znajomość regulacji prawnych w zakresie funkcjonowania Krajowego Systemu Informacyjnego Policji oraz ustawy o służbie cywilnej,
- obsługa aplikacji bazodanowych,
- wiedza na temat funkcjonowania oraz topologii sieci komputerowych,
- Posiadanie obywatelstwa polskiego
- Korzystanie z pełni praw publicznych
- Nieskazanie prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
WYMAGANIA DODATKOWE
- Wykształcenie: wyższe informatyczne
- dobra znajomość struktury Komendy Powiatowej Policji w Radomsku
DOKUMENTY I OŚWIADCZENIA NIEZBĘDNE
- CV i list motywacyjny
- Kopie dokumentów potwierdzających spełnienie wymagania niezbędnego w zakresie wykształcenia
- Oświadczenie o posiadaniu obywatelstwa polskiego
- Oświadczenie o korzystaniu z pełni praw publicznych
- Oświadczenie o nieskazaniu prawomocnym wyrokiem za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
TERMINY I MIEJSCE SKŁADANIA DOKUMENTÓW
- Dokumenty należy złożyć do: 15.09.2019
- Decyduje data: stempla pocztowego / osobistego dostarczenia oferty do urzędu
- Miejsce składania dokumentów:
Komenda Powiatowa Policji
ul. Piłsudskiego 56
97-500 Radomsko
Ogłoszenia Praca w Radomsku na w zakładce Urząd Pracy i Ogłoszenia o pracy
[ALERT]1567669032073[/ALERT]
[ZT]207[/ZT]
[DAWNY]1567669050193[/DAWNY]
Brak komentarza, Twój może być pierwszy.
Dodaj komentarz