Zamknij

Co zyskasz, biorąc udział w plebiscycie ORŁY Optyki?

14:14, 28.08.2020 | materiały partnera

Każdy, poważnie podchodzący do swojego biznesu, przedsiębiorca przeprowadza na bieżąco w swojej firmie rachunki zysków oraz strat. Pozwala to zauważyć, które pomysły były strzałem w dziesiątkę, a jakie działania powinny zostać przez nas zaprzestane lub co powinniśmy zmienić. W dzisiejszym wpisie przeprowadzimy taki bilans dla plebiscytu Orły Optyki.

Co zyskuje salon optyczny w plebiscycie

Nagrodą główną w plebiscycie jest zamieszczenie danych przedsiębiorstwa w zestawieniu Orłów Optyki, które potwierdzają, że jest najlepiej ocenianą firmą w branży. Na liście laureatów podane są wyniki (wyrażone liczbowo), które dają jasną informację jak plasuje się pozycja poszczególnych przedsiębiorstw w mieście. Możemy w ten sposób skonfrontować się z rzeczywistością i odkryć jak ma się nasz biznes do całej konkurencji. Budujemy w ten sposób świadomość naszej marki oraz pozytywny wizerunek zakładu optycznego. Dostać się do grona najlepszych nie jest łatwo (trzeba mieć przynajmniej 8 z 10 punktów), więc zdobycie wyróżnienia jest efektem ciągłej, wzmożonej i solidnej pracy.

Co tracimy w Orłach Optyki?

Końcowy wynik w konkursie jest średnią ocen z portali internetowych jak Google Maps, Zumi, Med24 czy Facebook. Jest to więc obiektywna opinia wielu osób, za którą nikt nie musi płacić. Udział w plebiscycie jest również darmowy, więc strat finansowych nie można tutaj stwierdzić. Nasz salon optyków z Poznania na pewno utraci jednak swoją anonimowość w sieci. A tego faktu nie da się już cofnąć. Z twarzą wyjdą również przedsiębiorcy, którym Orła Optyki nie udało się zdobyć. Organizatorzy nie prowadzą bowiem „spisu przegranych”. Każdy uczestnik może jednak dowiedzieć się dlaczego nie udało mu się otrzymać wyróżnienia w plebiscycie.

Podsumowanie Orłów Optyki

Plebiscyt Orły przeprowadzany jest już od 2018 roku. Formule zaufało tysiące przedsiębiorców z 58 różnych branż (m.in. krawcowe, szklarze, instalatorzy czy kosmetyczki). Największą inwestycją jest tutaj czas poświęcony na krótką rejestrację uczestnika. Zyski dla salonu optycznego będą za to niewspółmiernie duże, w porównaniu do tej czynności.

(materiały partnera)
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop