Zamknij

Popularny sklep szykuje prawdziwą rewolucję! Klienci będą zachwyceni

14:30, 13.02.2021 Źródło: Wiadomości Handlowe Aktualizacja: 23:17, 15.02.2021
Skomentuj Focus Mall Piotrków Trybunalski Focus Mall Piotrków Trybunalski

Sieć sklepów Pepco jest na drodze do rewolucyjnych zmian. Firma ma wejść w e-commerce, a nowe rozwiązania są koniecznością wymuszoną m.in. przez pandemię.

Marcin Stańko - dyrektor operacyjny Pepco Europe w rozmowie z portalem wiadomoscihandlowe.pl informuje, że sieć przeprowadzi u siebie cyfrową rewolucję.

Wejście w e-commerce jest konieczne, a nowe rozwiązania wymuszone. 

- Na e-commerce zarabiają wszyscy poza firmami handlowymi, a my chcemy stworzyć taki model, w którym będziemy na e-sprzedaży zarabiać - mówi w rozmowie z portalem. 

Pepco wdraża już rozwiązania, które mają pozwolić na budowę projektu sprzedaży w internecie. 

- Cały czas rozwijamy tą stronę naszej firmy, pracujemy nad aplikacją, a nasza komunikacja digitalowa przechodzi zmiany i szybko się rozwija - wskazuje Stańko. 

Zdaniem przedstawiciela Pepco e-commerce jest segmentem, na którym ciężko jest zarabiać firmom handlowym, dlatego testowany przez sieć model ma właśnie umożliwić zarabianie na internetowej sprzedaży.

- Nie chodzi tylko o to, żeby zaistnieć w internecie, ale by miało to rzeczywisty sens biznesowy - tłumaczy Marcin Stańko.

Łatwość zakupów, zdaniem dyrektora, to klucz do prawidłowego funkcjonowania e-commercu w segmencie handlowym. Dodatkowo, jak dodaje Stańko, właściciele sieci Pepco zdają sobie sprawę, że jest to konieczne. 

- Młodzi dochodzą do głosu, a dla nich kupowanie w sklepie lub centrum handlowym nie jest tak oczywiste, bo mają inne sposoby spędzania czasu. Więc Pepco musi być także w tym kanale, to jest tylko kwestia znalezienia odpowiedniego dla Pepco modelu, by był on dochodowy - mówi. 

O jakiej perspektywie czasowej mówimy? 

Jak tłumaczy Stańko "postawiliśmy przed zespołem 6-cio miesięczny cel na przygotowanie raportu, rozpoznanie i przygotowanie rekomendacji". 

- Tak naprawdę za 2-3 miesiące będziemy podejmować decyzję, w którą stronę pójdziemy. Chodzi nam o to, by dobrze to zrobić, a taki projekt zajmuje 2-3 lata - ocenia dyrektor operacyjny Pepco Europe.

(Źródło: Wiadomości Handlowe)

Co sądzisz na ten temat?

podoba mi się 0
nie podoba mi się 0
śmieszne 0
szokujące 0
przykre 0
wkurzające 0
facebookFacebook
twitterTwitter
wykopWykop
komentarzeKomentarze

komentarz(0)

Brak komentarza, Twój może być pierwszy.

Dodaj komentarz

0%